Govt Fines Noida Havaalanı Operatörü Gecikmeler nedeniyle günde 10 £ lakh

aynur

New member
Noida Uttar Pradesh hükümeti £Yetkililer Salı günü yaptığı açıklamada, Yamuna Uluslararası Havaalanı Private Limited'de (YiAPL) – Noida Uluslararası Havalimanı'nın operatörü – Günde 10 lakh – Noida Uluslararası Havalimanı'nın operatörü – gecikmeler nedeniyle.


UP Sekreteri muhtemelen önümüzdeki haftalarda havaalanıyla ilgili olarak başka bir inceleme meclisi düzenleyeceğini söyledi. (Sunil Ghosh/HT Arşivi)

Havaalanı Eylül 2024'ten daha erken faaliyete geçmeye başlayacaktı, ancak imtiyaz sahibi, Covid 19 Pandeminin neden olduğu inşaat indirimleri nedeniyle bu yıla kadar üç aylık bir süre aldı. Havaalanı Nisan ayının gözden geçirilmiş bir dönemini kaçırdıktan sonra, Başbakan Yogi Adityanath, bu yılın 1 Ocak'ından itibaren yürürlüğe girecek olan imtiyaz sözleşmesinin bir parçası olarak cezayı zorladı.

Yetkililer, havaalanının işlevsel hale gelene kadar cezanın devam ettiğini söyledi. Havaalanında operasyon şu anda ortadan başlamayacak.

Noida Uluslararası Havaalanı Limited (nial), CEO'nun, “UP Hükümeti Yiapl'e 15 Mayıs'a kadar Yurtiçi Yolcu Hizmetlerine ve uluslararası uçuşlara başlama talimatı verdi. 10 Mart'ta yüksek bir seviyede bir çek koltuğu sırasında, özellikle terminal binasının, Terminal Binası'nda bir çek koltuğu sırasında yayınlandı.” Dedi. Nial (Nial), Arun Vir Vir Singh.

UP Sekreteri muhtemelen önümüzdeki haftalarda havaalanıyla ilgili olarak başka bir inceleme meclisi düzenleyeceğini söyledi.

Meselenin tanışması, havaalanında terminal binasının inşasının şu anda% 80 tamamlandığını, ancak uluslararası yolcu departmanı, navigasyon ekipmanı ve diğer altyapıdaki kritik çalışmaların hala bitmemiş olduğunu söyledi. Buna ek olarak, ATC kulesi (hava trafik kontrolü) tamamlanmıştır, ancak 31 Mart'a kadar hassas cihazların kurulumu için ek klimalı odalar hazır olmalıdır. Hindistan Havaalanları Otoritesine (AAI) göre, kurulumu tamamlamak yaklaşık 20 gün sonra alacak.

Singh, Yiapl ve diğer paydaşlardan Nial'ın mevcut dönemin gözlemlenmesini sağlamak için bir “yakalama” planı aradığını söyledi. “Yerli ve uluslararası bölümler farklı seviyelerde olduğundan, yerel operasyon planlanan on yerine altı aerobridges ile başlayabilir” dedi.

Havacılık Bilgi Yayını (AIP)-6 Mart'ta operasyonel isteklilik-kötü niyet için zorunlu bir duyuru ve Singh, 70 günlük AIP sürecinin, iç uçuşların Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (DGCA) yönetimi onaylanana kadar 15 Mayıs'a kadar başlayabileceği anlamına geldiğini söyledi.