RRTS: Ghaziabad’da 17 km’lik bir bölümde son aşama entegre denemeler

aynur

New member
Bölgesel Hızlı Geçiş Sistemi’nin (RRTS) 17 km’lik öncelikli bölümündeki test sürüşleri ve tam entegre deniz denemeleri son aşamalara girerken, tüm ekipler sistemi Mart ayı sonuna kadar “çalışır duruma” getirmek için gece gündüz çalışıyor. Perşembe günü konuya aşina olan yetkililer söyledi.


NCRTC, bu yılın Ocak ayında ilk test çalıştırmasını başlattı, bu daha sonra test çalıştırmalarıyla ve ardından Avrupa Tren Kontrol Sisteminin (ETCS) 2. seviye sinyalizasyonunun yardımıyla tam entegre test çalıştırmasıyla entegre edildi. (Sakib Ali /HT PHOTO)

82 km’lik RRTS projesi, NCR Transport Corporation (NCRTC) tarafından geliştirilmektedir. €30.274 crore. Proje, Delhi, Ghaziabad ve Meerut şehirlerini yüksek hızlı trenler yardımıyla birbirine bağlıyor. Ghaziabad’da 17 km’lik bir bölüm öncelikli olarak geliştiriliyor ve planlanan Haziran 2023 tarihine kadar ülkedeki ilk RRTS bölümü olacak.

Ancak yetkililer, öncelikli bölümü programın ilerisinde çalıştırmaya çalıştıklarını söylediler.

Yetkililer, NCRTC’nin ilk test çalıştırmasını bu yılın Ocak ayında başlattığını ve bunun daha sonra test çalıştırmalarına ve ardından Avrupa Tren Kontrol Sistemi (ETCS) Seviye 2 sinyalizasyonunu kullanarak tam entegre test çalıştırmasına entegre edildiğini söyledi.

“Deneme çalıştırmaları ve tam entegre deneme çalıştırmaları son aşamada. Sonuç raporları şu anda derleniyor ve son inceleme için kısa süre içinde Metro Güvenliği Komiserine (CMRS) gönderilecek. Kurs sırasında sinyalizasyonlu tam entegre test sürüşleri de yapıldı. İsmini vermek istemeyen bir NCRTC yetkilisi, “Test sürüşünün çoğu, saatte 180 kilometre (km/s) tasarlanmış bir hızla çalışan yedi RRTS treni kullanılarak gece yapıldı” dedi.

Sekizinci RRTS treninin de yakında Ghaziabad’ın Duhai deposuna varması bekleniyor. Yetkililer, 17 km’lik öncelikli bölümün tamamen yükseltilmiş olduğunu ve Sahibabad, Ghaziabad Şehri, Guldhar, Duhai ve Duhai Deposu’nda istasyonları olduğunu söyledi.

Ghaziabad Bölgesi’nin Muradnagar, Modinagar (Kuzey) ve Modinagar’da (Güney) olmak üzere üç istasyonu daha vardır.

Temasa geçildiğinde, NCRTC Halkla İlişkiler Başkanı Puneet Vats, “Test çalıştırmaları ve test çalıştırmaları ileri bir aşamada ve entegre test çalıştırma raporları beklentilerle uyumlu. Sistemin Mart ayına kadar hazır ve çalışır hale gelmesi için çok sayıda ekip gerekli çalışmaları yürütüyor. İstasyon inşaatı tamamlandı, ince işler yapılıyor.”

Yetkililer, denemeler sırasında güvenlik, trenler, fiziksel yapılar, ray bileşenleri, baş üstü ekipman ve hatta platform ekran kapıları gibi çeşitli bileşenlerin test edildiğini söyledi.

Proje, 22’si Ghaziabad ve Meerut’un yetkisi altında, üçü ise Delhi’de olmak üzere 25 istasyon içermektedir.




  • YAZAR HAKKINDA




    Peeyush Khandelwal, batı Uttar Pradesh’te suçtan kalkınma ajanslarına ve altyapıdan ulaşıma kadar bir dizi konuda yazıyor. Ghaziabad’da yaşıyor ve neredeyse on yıldır gazetecilik yapıyor.
    …ayrıntılı olarak görün