Delhi’den Meerut’a 82 km’lik Bölgesel Hızlı Transit Sistemini (RRTS) inşa eden Ulusal Başkent Bölgesi Taşıma Şirketi (NCRTC), RRTS trenlerinin Delhi’nin Ghazipur Drenaj bölgesinde sorunsuz hareket etmesi için özel çelik kirişler inşa etmeye başladı.
NCRTC yetkilileri, teşkilatın şimdiye kadar RRTS koridorunda 350 metrelik bir alana altı büyük açıklık ve Gazipur çıkışına bir açıklık yerleştirdiğini söyledi. (PTI)
Yetkililer, NCRTC’nin RRTS koridorunun yükseltilmiş viyadüğü için tipik olarak ortalama 34 metrelik bir aralıkta ayaklar diktiğini ve bu ayakların RRTS viyadükünün açıklığını oluşturmak için prefabrike bölümlerle birbirine bağlandığını söyledi.
Ancak koridorun nehirler, köprüler, demiryolu geçitleri, metro koridorları, otobanlar veya benzeri diğer altyapılardan geçtiği bazı alanlarda, ayaklar arasındaki bu mesafeyi korumak pratik olarak imkansızdır ve bu tür alanlarda direkleri bağlamak için çelik paneller yerleştirilir. .
NCRTC yetkilileri, teşkilatın bugüne kadar RRTS koridoruna altı ana açıklık ve Ghazipur drenajına bir açıklık yerleştirdiğini söyledi.
“Bu altı çelik panelin toplam uzunluğu 350 metre. Bu, RRTS koridorunun tamamında çelik açıklıklı bu kadar uzun bir viyadüğün inşa edileceği tek bölümdür. NCRTC Halkla İlişkiler Başkanı Puneet Vats, “560 tonluk özel çelik açıklık, New Ashok Nagar RRTS istasyonunun yakınındaki Kondli bölgesine kuruldu” dedi.
“Ghazipur giderine paralel olarak döşenen açıklık yaklaşık 70 metre uzunluğunda ve 14 metre genişliğindedir. Büyük vinçler yardımıyla yerden yaklaşık altı metre yükseklikte sütunlar üzerine yerleştirildi. Bölgeye kurulacak beş açıklık daha yapım aşamasındadır ve muhtemelen önümüzdeki aylarda yerleştirilecektir. Açıklıklar, RRTS trenlerinin yerin 5,5 km’lik bölümüne girip Ghaziabad’daki Vaishali yakınlarındaki yüksek bölüme doğru yeniden ortaya çıkacağı alanın hemen önüne yerleştirilecek.” dedi.
82 km uzunluğundaki RRTS projesi, €30.274 crore ve Delhi, Ghaziabad ve Meerut arasında yüksek hızlı demiryolu bağlantısı sağlamayı hedefliyor. Ghaziabad’daki 17 km’lik bir öncelikli hattın Haziran 2023’e kadar faaliyete geçmesi bekleniyor.
Yetkililer, RRTS koridorunun Ghazipur giderine paralel uzandığını ve bu özel çelik açıklıkların yalnızca tren koridorunun giderle kesiştiği yere kurulacağını söylediler. Tren koridorunun Kondli Chowk yakınlarındaki yolu da geçeceğini eklediler.
Altı açıklıktan üçü yaklaşık 70 metre uzunluğunda olacak, geri kalan üçü ise 50 metre olacak.
NCRTC şimdiye kadar RRTS koridoruna, Delhi-Meerut Otoyolu (DME) üzerindeki Meerut’ta 50 m’lik bir açıklık, demiryolunun ana hattı üzerindeki Vasundhara’da 73 m’lik özel bir açıklık ve yakınında 150 m’lik bir açıklık dahil olmak üzere altı özel çelik açıklık yerleştirmiştir. Ghaziabad RRTS istasyonu, Duhai deposuna doğru 45 m’lik iki açıklık ve Ghaziabad’daki Doğu Çevre Otoyolu’nu geçmek için 73 m’lik bir açıklık.
NCRTC yetkilileri, teşkilatın şimdiye kadar RRTS koridorunda 350 metrelik bir alana altı büyük açıklık ve Gazipur çıkışına bir açıklık yerleştirdiğini söyledi. (PTI)
Yetkililer, NCRTC’nin RRTS koridorunun yükseltilmiş viyadüğü için tipik olarak ortalama 34 metrelik bir aralıkta ayaklar diktiğini ve bu ayakların RRTS viyadükünün açıklığını oluşturmak için prefabrike bölümlerle birbirine bağlandığını söyledi.
Ancak koridorun nehirler, köprüler, demiryolu geçitleri, metro koridorları, otobanlar veya benzeri diğer altyapılardan geçtiği bazı alanlarda, ayaklar arasındaki bu mesafeyi korumak pratik olarak imkansızdır ve bu tür alanlarda direkleri bağlamak için çelik paneller yerleştirilir. .
NCRTC yetkilileri, teşkilatın bugüne kadar RRTS koridoruna altı ana açıklık ve Ghazipur drenajına bir açıklık yerleştirdiğini söyledi.
“Bu altı çelik panelin toplam uzunluğu 350 metre. Bu, RRTS koridorunun tamamında çelik açıklıklı bu kadar uzun bir viyadüğün inşa edileceği tek bölümdür. NCRTC Halkla İlişkiler Başkanı Puneet Vats, “560 tonluk özel çelik açıklık, New Ashok Nagar RRTS istasyonunun yakınındaki Kondli bölgesine kuruldu” dedi.
“Ghazipur giderine paralel olarak döşenen açıklık yaklaşık 70 metre uzunluğunda ve 14 metre genişliğindedir. Büyük vinçler yardımıyla yerden yaklaşık altı metre yükseklikte sütunlar üzerine yerleştirildi. Bölgeye kurulacak beş açıklık daha yapım aşamasındadır ve muhtemelen önümüzdeki aylarda yerleştirilecektir. Açıklıklar, RRTS trenlerinin yerin 5,5 km’lik bölümüne girip Ghaziabad’daki Vaishali yakınlarındaki yüksek bölüme doğru yeniden ortaya çıkacağı alanın hemen önüne yerleştirilecek.” dedi.
82 km uzunluğundaki RRTS projesi, €30.274 crore ve Delhi, Ghaziabad ve Meerut arasında yüksek hızlı demiryolu bağlantısı sağlamayı hedefliyor. Ghaziabad’daki 17 km’lik bir öncelikli hattın Haziran 2023’e kadar faaliyete geçmesi bekleniyor.
Yetkililer, RRTS koridorunun Ghazipur giderine paralel uzandığını ve bu özel çelik açıklıkların yalnızca tren koridorunun giderle kesiştiği yere kurulacağını söylediler. Tren koridorunun Kondli Chowk yakınlarındaki yolu da geçeceğini eklediler.
Altı açıklıktan üçü yaklaşık 70 metre uzunluğunda olacak, geri kalan üçü ise 50 metre olacak.
NCRTC şimdiye kadar RRTS koridoruna, Delhi-Meerut Otoyolu (DME) üzerindeki Meerut’ta 50 m’lik bir açıklık, demiryolunun ana hattı üzerindeki Vasundhara’da 73 m’lik özel bir açıklık ve yakınında 150 m’lik bir açıklık dahil olmak üzere altı özel çelik açıklık yerleştirmiştir. Ghaziabad RRTS istasyonu, Duhai deposuna doğru 45 m’lik iki açıklık ve Ghaziabad’daki Doğu Çevre Otoyolu’nu geçmek için 73 m’lik bir açıklık.