Noida, Sektör 82'deki terminal binasının optimum kullanımı için acente arıyor

aynur

New member
22 Kasım 2024 05:20 IST


İdarenin terminali ulaşım şirketlerine danışmadan inşa etmesi, talep yetersizliği nedeniyle terminalin 2021 yılından bu yana kullanılmamasına neden oldu.


Noida yetkilisi Perşembe günü yaptığı açıklamada, inşaatı maliyetli olan Sektör 82'deki Şehir Otobüs Terminali Binasını devralacak bir acente bulma sürecinde olduğunu söyledi. ₹Yetkililer, 157,9 crore'luk bir değere sahip olduğunu ve yeterli sayıda kullanıcı çekemediği için 2021'den bu yana kullanılmadan durduğunu söyledi.


Noida Sektör 82'deki şehir içi otobüs durağı. (Sunil Ghosh/HT Fotoğrafı)

Yetkililer, otoritenin, sekiz katlı binanın hastane veya otel gibi ticari amaçlarla kiralanması ve zemin katının orijinal işlevi için muhafaza edilmesi yönünde teklifler davet eden bir ilgi beyanı (EOI) yayınladığını da ekledi.

“Bina için alternatif kullanımlar arama kararı ilk olarak Noida Otoritesinin Ekim 2024'teki yönetim kurulu toplantısında alındı. Dadri, Pari Chowk ve Bulandshahr'a giden otobüslere binmek için tesisi kullanan az sayıda yolcu olduğundan terminal sınırlı kullanımda. Bina 30.643 metrekarelik alanı kapsıyor. Bodrum katında 522 araç, zemin katında 40 otobüs ve 100 taksi daha barındırabilmektedir. Noida yetkilisi, “Diğer olanaklar arasında resepsiyon alanı, rezervasyon merkezi, ofis alanı, tuvaletler, yangın kontrol odası, bekleme alanı, restoran, yemek alanı, kiosklar ve yolcu konaklama yer alıyor” dedi.

Yetkili, Uttar Pradesh Devlet Karayolu Taşımacılığı Şirketi'ne (UPSRTC) ait beş otobüsün Noida deposu aracılığıyla terminalden hareket ettiğini söyledi. Noida Polisinin suç şubesi zemin kattaki bir salonda bulunmaktadır ve sokak ofisi de binada bulunmaktadır.

Ulaştırma işletmecisi ve Noida Otobüs Birliği üyesi Alok Singh, yetkililerin binayı ulaştırma şirketlerine danışmadan inşa ederek hata yaptığını söyledi.

“İnşaat öncesinde projenin otobüs sayısını, güzergahlarını ve genel uygulanabilirliğini değerlendirmek için bir fizibilite çalışması yapılmalıydı. Sendikanın 1.000 otobüsünün çoğunluğu öncelikle özel şirketlerin çalışanlarını veya okul otobüslerini taşımak için kullanılıyor. Ayrıca şehir içi otobüs seferlerinin olmaması şehir içi otobüs terminaline olan talebin düşük olmasına neden oluyor ve bu lokasyon da ulaşım şirketleri için uygun değil” dedi.



Her büyük vuruşu yakalayın…

Daha fazlasını gör