Noida Trafik Polisleri Perşembe günü, Noida ile Ghaziabad arasındaki ana kavşak ve Noida’nın Ghaziabad ile Ghaziabad ile 62 ve 63. Sektörlerinin iki yoğun bölgesi olan Indirapuram’ı birbirine bağladığı için her sabah ve akşam yoğun trafik gören Sektör 62 yakınlarındaki Model Kasaba döner kavşağında bir inceleme yaptı. . Trafik polisi döner kavşak için bir tıkanıklık açma planı hazırlamayı planlıyor, Bunlar esas olarak Noida Otoritesine sunacakları bir dizi tekliftir.
Noida trafik polisleri Perşembe günü Model Kasaba kavşağını inceliyor. (Sunil Ghosh/HT fotoğrafı)
Konuya aşina olan yetkililer, planın önümüzdeki haftaya kadar hazır olmasını bekliyorlar.
“Noida ve Ghaziabad arasındaki yoğun trafik nedeniyle bu kavşak en yoğun kavşaklarımızdan biri. Çok sayıda fabrika ve sanayi işçisi ile şirket çalışanı bu iki konum arasında işe gidip gelir. Polis komiser yardımcısı Anil Yadav, “Sonuç olarak, bölge sabah 08:00 ile akşam trafiğin yoğun olduğu saatlerde 17:00 ile 19:00 arasında her zaman kalabalıktır” dedi. (Trafik).
Trafik yetkilileri, bölgede belirlenmiş bir yaya geçidi olmamasının önemli bir endişe kaynağı olduğunu söylüyor. Her yönden geçen çok sayıda yaya nedeniyle, arabaların, otomobillerin ve elektrikli çekçeklerin yüksek hızlı trafiğinin yavaşlatılması gerekiyor, bu da yavaş trafik hareketine katkıda bulunuyor.
“Bölgede yüksek yaya trafiği var ama bunun için sağlanan hüküm yetersiz. Bu nedenle, yaya adalarının, bölgelerinin veya yürüyüş yollarının oluşturulmasını tartışmak için yakında Noida yetkilisine yazacağız. Ayrıca, yayaların düzenli olarak karşıya geçmesine izin vermek için araçları durdurmak için trafiği kontrol etmemiz gerekiyor” dedi.
Ayrıca trafik görevlileri, Sektör 62 ve 63’ten Ghaziabad’a doğru seyahat ederken arabaların ve elektrikli çekçeklerin kavşağa ulaşmasını engelleyecek bir rota planını test edebilir. Bunun yerine, bu araçlar kavşaktan önce ABS kavşağı yakınında sola dönüş veya U dönüşü yapmalıdır.
Yetkililer, arabalar ve elektrikli çekçekler için geçici bir park yeri oluşturmak için şeritleri ayırdı. Ancak trafiğin yoğun olduğu saatlerde ana taşıt yolunda sel baskınları sık görülür ve arabalar da yolda çok yer kaplar.
Trafik yetkililerine göre, Model Town Kavşağı, Chilla-Delhi sınırı ve Parthala Chowk Kavşağı yoğun trafik nedeniyle sıkışık durumda ve bu güzergahlar yakında taşıma kapasitesine ulaşacak.
Yadav, “Kalabalığın en azından bir kısmının geçidi atlayabilmesi için tüm bu geçişleri genişletmemiz veya bir üst geçit inşa etmemiz gerekebilir.” dedi.
Parthala Chowk üst geçidi tamamlanmak üzereyken, Chilla üst geçidinin inşaatı kısa süre içinde başlayacak. Model Kasabanın artık bir alt geçidi var, ancak hükümet herhangi bir önemli genişleme veya üst geçit planı önermedi.
Noida trafik polisleri Perşembe günü Model Kasaba kavşağını inceliyor. (Sunil Ghosh/HT fotoğrafı)
Konuya aşina olan yetkililer, planın önümüzdeki haftaya kadar hazır olmasını bekliyorlar.
“Noida ve Ghaziabad arasındaki yoğun trafik nedeniyle bu kavşak en yoğun kavşaklarımızdan biri. Çok sayıda fabrika ve sanayi işçisi ile şirket çalışanı bu iki konum arasında işe gidip gelir. Polis komiser yardımcısı Anil Yadav, “Sonuç olarak, bölge sabah 08:00 ile akşam trafiğin yoğun olduğu saatlerde 17:00 ile 19:00 arasında her zaman kalabalıktır” dedi. (Trafik).
Trafik yetkilileri, bölgede belirlenmiş bir yaya geçidi olmamasının önemli bir endişe kaynağı olduğunu söylüyor. Her yönden geçen çok sayıda yaya nedeniyle, arabaların, otomobillerin ve elektrikli çekçeklerin yüksek hızlı trafiğinin yavaşlatılması gerekiyor, bu da yavaş trafik hareketine katkıda bulunuyor.
“Bölgede yüksek yaya trafiği var ama bunun için sağlanan hüküm yetersiz. Bu nedenle, yaya adalarının, bölgelerinin veya yürüyüş yollarının oluşturulmasını tartışmak için yakında Noida yetkilisine yazacağız. Ayrıca, yayaların düzenli olarak karşıya geçmesine izin vermek için araçları durdurmak için trafiği kontrol etmemiz gerekiyor” dedi.
Ayrıca trafik görevlileri, Sektör 62 ve 63’ten Ghaziabad’a doğru seyahat ederken arabaların ve elektrikli çekçeklerin kavşağa ulaşmasını engelleyecek bir rota planını test edebilir. Bunun yerine, bu araçlar kavşaktan önce ABS kavşağı yakınında sola dönüş veya U dönüşü yapmalıdır.
Yetkililer, arabalar ve elektrikli çekçekler için geçici bir park yeri oluşturmak için şeritleri ayırdı. Ancak trafiğin yoğun olduğu saatlerde ana taşıt yolunda sel baskınları sık görülür ve arabalar da yolda çok yer kaplar.
Trafik yetkililerine göre, Model Town Kavşağı, Chilla-Delhi sınırı ve Parthala Chowk Kavşağı yoğun trafik nedeniyle sıkışık durumda ve bu güzergahlar yakında taşıma kapasitesine ulaşacak.
Yadav, “Kalabalığın en azından bir kısmının geçidi atlayabilmesi için tüm bu geçişleri genişletmemiz veya bir üst geçit inşa etmemiz gerekebilir.” dedi.
Parthala Chowk üst geçidi tamamlanmak üzereyken, Chilla üst geçidinin inşaatı kısa süre içinde başlayacak. Model Kasabanın artık bir alt geçidi var, ancak hükümet herhangi bir önemli genişleme veya üst geçit planı önermedi.