Noida gelir elde etmek için kullanılmayan binaları kullanmak

aynur

New member
Yetkililer Cuma günü yaptığı açıklamada, Noida otoritesinin özgür ve kullanılmayan altyapı projelerini para kazanmak için seçenekleri keşfetmeye karar verdiğini söyledi.


Yetkililer, bu projelerin teknik kusurlar da dahil olmak üzere çeşitli nedenlerden dolayı kullanılmadığından, bu tür bir infra'dan gelir elde etmek için seçenekleri araştırmaya karar verildiğini söyledi. (Sunil Ghosh/HT -Hoto)

Kullanılmayan bu projeler içerir £Sektör 18 ve bir £Sektör 82'de 158 crore Busterminal.

“Teknik kusurlar da dahil olmak üzere çeşitli nedenlerden dolayı bu projeler kullanılmıyor. Bu nedenle, çok paradan sonra inşa edilen Infraras'tan gelir elde etme seçeneklerini keşfetmeye karar verdik ”dedi.

Sektör 82'nin otobüs bağlantısında, yetkili, zemin katın bir otobüs deposu olarak hizmet etmeye devam edeceğini, üst katlar bir hastaneye veya şirket ofisine kiralanacağını söyledi. Bazı hastaneler ilgiyi dile getirdi, ancak henüz hiçbir iş tamamlanmadığını söyledi.

“Otobüslerin zemin kattan çalışmaya devam edeceğini açıkça belirttik. Bu nedenle hastane veya toplum gerekli önlemleri almalıdır ”dedi.

Şu anda, Uttar Pradesh State Road Transport Corporation'dan (UPSRTC) sadece beş otobüs terminalden Dadri, Pari Chowk ve Bulandshahr gibi hedeflere gidiyor.

Otobüs terminali 2021'de Bhangel Yüksek Yolu yakınında 7.5 hektar üzerine inşa edildi ve sekiz katlı entegre bir ticaret ve trafik kavşağı olarak adlandırıldı. 40 otobüs harcayacak şekilde tasarlanmıştır ve yiyecek yerleri, ATM'ler, yolcu konaklama ve sibercafé için yer sunar.

Her şeyden önce, Noida otoritesi devlet dairelerine ve diğer şirketlere ticaret odaları kiralamayı amaçladı. Ancak, plan beklenen sonuçları vermedi. Kasım 2024'te otorite, terminalin kullanımını optimize etmek için bir şirket seçmek üzere bir ifade (EOI) yayınladı.

Sektör 18'in çok düzeyli park yeri 3.000 aracı park etme kapasitesine sahiptir. Ancak, katlarının çoğu genellikle ücretsiz olsa da, meşgul kalmaz.

Bunun nedeni kısmen yüzey park yerlerinin mevcudiyeti ve yakındaki alışveriş merkezlerinde ve otellerde park yerlerinin varlığından kaynaklanmaktadır. Yetkililere göre, büyük alışveriş merkezlerinin kaldırılması da düşük doluluğuna katkıda bulunuyor.

Lokesh M, bir çatının yeniden inşa edilebileceğini söyledi

.