Delhi Meerut Yolu yakınlarındaki uzun zamandır Awaited Madhuban Demiryolu Overbridge'in (Rob) inşası beş yıldır devam etti ve maliyetleri uygulandı £21 crore, Perşembe günü Ghaziab Kalkınma Otoritesi (GDA) dedi. Başlangıçta tahmin ediliyor £2020'de 68.47 crore, proje maliyetleri şimdi arttı £89.06 Crore Gecikmeler nedeniyle, tamamlanması 2025'in sonuna kadar bekleniyor.
Köprü, Ghaziab-Meerut Demiryolu bölümünün 751 metrenin üzerinde uzanıyor. Demiryolları, rayların 40 metre yapımından sorumludur ve Bridge Corporation geri kalanını işler. (Sakin Ali/HT -FHOTO)
Madhuban Bapudham ve Delhi Meerut Yolu arasındaki bağlantıyı iyileştirmesi gereken köprü, Demiryolları ve Devlet Köprüsü Corporation Limited tarafından inşa edilmiştir. GDA memurları, devam eden gecikmeleri finansman sorunlarına ve tasarım değişikliklerine bağladı.
“Her şeyden önce, demiryolları işin bir parçası için tam miktarı arıyordu, ancak otorite daha sonra mali sorunlarla yüzleşti ve taksitlerde ödeme yapmaya çalıştı. Tasarımda da bir değişiklik vardı ve bu işi devre dışı bıraktı.
Yetkililer, gecikmenin 2004 yılında 1.234 dönümlük bir alanda başlatılan Madhuban Bapudham konut programı üzerinde de bir etkisi olduğunu söyledi. Mezun olduktan sonra köprü, Govindpuram sakinlerine, Swarn Jayanti Puram, Harsaon, Shastri Nagar ve Ghaziabad'ın diğer bölümlerini Delhi Meerut Yolu'na doğrudan ve sorunsuz erişim sunuyor.
Finansal pozisyonunuzu iyileştirdikten sonra GDA açıklığa kavuşturuldu £Demiryollarında ücretlerde 35.06 crore ve zaten ödemişti £Yakında ödenecek kalan miktarla 47 Bridge Corporation'a crore.
Köprü, Ghaziab-Meerut Demiryolu bölümünün 751 metrenin üzerinde uzanıyor. Demiryolları, rayların 40 metre yapımından sorumludur ve Bridge Corporation geri kalanını işler. Tamamlanan köprü, araç trafiği için dört şerit ve daha küçük motorlu ve motorlu olmayan araçlar için bir alt geçit vardır.
“Bridge Corporation, köprünün kenarlarında iki yaklaşımı inşa etme görevine sahip ve işimizin yaklaşık% 80'ini tamamladık. Demiryolları da işin bir kısmını başlattı ve tamamlanana kadar altı ila yedi ay daha sürecekler, diğer çalışmaların tamamlanması için üç ila dört ay daha sürecek. YADAV Corporation.
Sonuçta, çalışma tam bir hızda ilerlediğinden, yetkililer köprünün gelecek yıl sonundan önce faaliyete geçeceği konusunda iyimser.
Köprü, Ghaziab-Meerut Demiryolu bölümünün 751 metrenin üzerinde uzanıyor. Demiryolları, rayların 40 metre yapımından sorumludur ve Bridge Corporation geri kalanını işler. (Sakin Ali/HT -FHOTO)
Madhuban Bapudham ve Delhi Meerut Yolu arasındaki bağlantıyı iyileştirmesi gereken köprü, Demiryolları ve Devlet Köprüsü Corporation Limited tarafından inşa edilmiştir. GDA memurları, devam eden gecikmeleri finansman sorunlarına ve tasarım değişikliklerine bağladı.
“Her şeyden önce, demiryolları işin bir parçası için tam miktarı arıyordu, ancak otorite daha sonra mali sorunlarla yüzleşti ve taksitlerde ödeme yapmaya çalıştı. Tasarımda da bir değişiklik vardı ve bu işi devre dışı bıraktı.
Yetkililer, gecikmenin 2004 yılında 1.234 dönümlük bir alanda başlatılan Madhuban Bapudham konut programı üzerinde de bir etkisi olduğunu söyledi. Mezun olduktan sonra köprü, Govindpuram sakinlerine, Swarn Jayanti Puram, Harsaon, Shastri Nagar ve Ghaziabad'ın diğer bölümlerini Delhi Meerut Yolu'na doğrudan ve sorunsuz erişim sunuyor.
Finansal pozisyonunuzu iyileştirdikten sonra GDA açıklığa kavuşturuldu £Demiryollarında ücretlerde 35.06 crore ve zaten ödemişti £Yakında ödenecek kalan miktarla 47 Bridge Corporation'a crore.
Köprü, Ghaziab-Meerut Demiryolu bölümünün 751 metrenin üzerinde uzanıyor. Demiryolları, rayların 40 metre yapımından sorumludur ve Bridge Corporation geri kalanını işler. Tamamlanan köprü, araç trafiği için dört şerit ve daha küçük motorlu ve motorlu olmayan araçlar için bir alt geçit vardır.
“Bridge Corporation, köprünün kenarlarında iki yaklaşımı inşa etme görevine sahip ve işimizin yaklaşık% 80'ini tamamladık. Demiryolları da işin bir kısmını başlattı ve tamamlanana kadar altı ila yedi ay daha sürecekler, diğer çalışmaların tamamlanması için üç ila dört ay daha sürecek. YADAV Corporation.
Sonuçta, çalışma tam bir hızda ilerlediğinden, yetkililer köprünün gelecek yıl sonundan önce faaliyete geçeceği konusunda iyimser.